Trädgården

fredag 16 juli 2010

Konstutställning i helgen 17-18 juli




Förbereder för fullt just nu!
I helgen ska jag hålla min första konstutställning
för i år...
Jag är så himla nervös att vädrets makter
inte ska vara med mig.
Hade nämligen tänkt att hålla
den ute i min trädgård
bland blommor o blader.
Tavlorna är tänkta att bli små installationer
på stolpar och träd.
Men, som sagt bara om det INTE regnar!!!!


Med på uställningen
som en liten bonus,
visar och säljer vi konsthantverkare
Lena Magnussons
vackra krumelurer.
Fina att pryda trädgården med.
Håll tummarna!
och
har du lust får du hemskt gärna
komma förbi och hälsa på.
Vi har ett konstlotteri
där du kan vinna en tavla.
KRAM
Ulrika



4 kommentarer:

  1. Men, så roligt Ulrika!
    Då ska jag verkligen hoppas och be om fint väder hela tiden.
    Kan tro att det kommer att bli en fantastisk upplevelse för besökarna.
    Önskar jag hade varit lite närmare så hade jag kommit. Men, jag finns med dig i tanken i alla fall och önskar dig stort lycka till!
    Kram på dig!
    Mia

    SvaraRadera
  2. Så himla fin tavla du målat! Me like!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. hoppas att du haft en kanonhelg trots regn i lördags fm!!!! jag hade en plan på att sticka upp till dig i lördags efter 16,00 men jag hade folk här till strax efter 18,00 så det bidde inget denna gång heller, men jag tänkte på dig och tipsade så många jag kunde om din utställning!!!hoppas vi kan träffas snart och summera de senaste helgerna och evenemangen samt planera vårt gemensamma utställning!! kramar i massor från lilla mig!!!

    SvaraRadera
  4. Hoppas verkligen att det gick bra förra helgen och att det kom mycket folk som uppskattade dina konstverk! Ser fram emot att få ta del av en rapport...
    Ha det gott!

    SvaraRadera