Trädgården

måndag 31 augusti 2009

Premiär

Ja, inte ser det mycket ut för världen, men det är vårt bord det första.
Men någonstans måste man ju börja.

Ja, så har man då avverkat den första marknaden som gårdsbutiksägare! Riktigt roligt, men så mycket slit för nästan ingenting. Jag verkligen beundrar dem som helg efter helg orkar med att åka och exponera sig på marknader runt om i landet.

Blev faktiskt förvarnad av en av de andra rutinerade försäljarna; "Ha inte för stora förhoppningar", sa han med glimten i ögat. Kanske var det därför som jag tyckte att det faktiskt gick riktigt hyfsat:-). Och efter denna första erfarenhet, så vet jag ju precis hur jag inte skall göra inför nästa helg i Vimle och Mästerskapsodlaren! Ser faktiskt fram emot helgen - mest kanske för att jag skall få träffa Anna och Lotta igen!!!!

4 kommentarer:

  1. Visst är det kul med marknad även om försäljningen kanske inte är den bästa! Hoppas att du mår bättre idag och att du har fått lite kraft för att fixa inför helgens alla aktiviteter. vilken tid är konstrundan på lör-sön? Synd att du inte kunde komma idag, jag saknade dig och vi var INTE många, bara 7 st men det var kul iaf.
    Krya på dig och vi ses på söndag. kramar

    SvaraRadera
  2. Jag längtar oxå till helgen! Hoppas det blir bra försäljning, har verkligen försökt få till en marknadsföring som når ut till många för en ringa slant... vi får väl se hur det gått. Vädrets makter kan vi inte göra något åt men enligt SMHI ska det vara rätt bra. Kramen

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra att du är på benen igen! stressa inte ihjäl dig för alla saker, det är inte värt att du mår dåligt!
    Vi ses på söndag massor av kramar L

    SvaraRadera
  4. Hej, hoppas att ni får suverän försäljningslycka nästa gång, det är alltid lite jobbigt i början.

    Ha det bra

    Marit

    SvaraRadera